بنک کالا
فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و بهداشتی بنک کالا
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

اهمیت حضور فروشگاه های آنلاین

خرید سنتی، تجربه ای است که قدمت آن به صدها سال می رسد، در واقع از زمانی که انسان پا بر کره خاکی گذاشت و نیاز به تبادل کالا و خدمات پیدا کرد، خرید و فروش سنتی شکل گرفت، اما پس از ظهور اینترنت و جا افتادن آن در جوامع مختلف، روش دیگری از خرید و فروش به دنیا معرفی شد، خرید و فروش اینترنتی! بسیاری از عوامل در زندگی امروزی دست به دست هم داده اند تا افراد را به سمت فروشگاه های اینترنتی بکشانند؛ در عین حال هنوز هم بسیاری از افراد، خرید سنتی را به خریدهای اینترنتی ترجیح می دهند؛ اما واقعا کدام روش درست است؟ در این مطلب، به برخی از مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم..

هر چند خرید به سبک سنتی جذابیت‌های خودش را دارد، به‌خصوص که از کودکی با این سبک از خرید، زندگی کرده و بزرگ شده‌ایم. تغییر دادن برایمان سخت است، اما مشکلاتی که به مرور زمان به وجود می‌آورد، دلیلی برای دوری از خرید سنتی و به وجود آمدن خرید اینترنتی می‌باشد.

از مزایای خرید اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

  • کالاهای مورد نیاز را می‌توانید در فروشگاه‌های سنتی از نزدیک مشاهده، لمس و حتی پرو کنید. 
  • برای پیدا کردن محصول مورد نیازتان لازم است، در فروشگاه‌های سنتی گشتی بزنید و با مردم و جامعه در ارتباط باشید و نیازهای اجتماعی‌تان برآورده کنید.

از معایب خرید سنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

عدم راحتی؛ به این صورت که فروشگاه‌ها به خصوص در زمان تعطیلات و آخر هفته‌ها، احتمال وجود فروشندگان غیر ماهر، نیاز به صرف وقت نسبتا زیاد برای انجام خرید، احتمال تمام شدن کالاهای موجود در انبار و ساعات کار محدود فروشگاه‌های سنتی را دارند. 

دغدغه جابه‌جایی و سنگینی وسیله‌های خریداری شده، به همراه حمل کالای خریداری شده از فروشگاهی به فروشگاه دیگر. 

به دلیل محدود بودن زمان و مکان، مقایسه و انتخاب چیزی که دوست دارید سخت بوده و اگر برنامه‌ای برای خرید و صرف ساعاتی در فروشگاه‌ها را دارید، بهتر است از قبل برنامه‌ریزی درستی برای جلوگیری از اتلاف وقت داشته باشید.

با گسترش فناوری و تکنولوژی متقابلا نیاز های زندگی نیز بیشتر می شود . در دنیای امروز که همه کشور ها در حال توسعه و پیشرفت می باشند نیاز های زندگی مردم نیز متفاوت می گردد . در این حال ، وقت و زمان برای همه بسیار اهمیت دارد و مردم می کوشند تا از زمان خود بهترین استفاده را کنند . در این میان زمان زیادی صرف خرید مایحتاج اولیه زندگی می شود . با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن دستگاه ها و ابزار های ارتباطی نوین ، کسب و کار و مشاغل جدید به وجود آمده است . این تحولات اینترنت را به بستری برای کسب و کار های مختلف تبدیل کرده است . این روز ها کلماتی مانند ؛ خرید آنلاین ، خرید اینترنتی ، فروشگاه آنلاین ، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه دیجیتالی و از این قبیل عبارات زیاد به گوش می رسد مفهوم همه این کلمات یکی است .

از مزایای خرید اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

صرفه جویی در وقت ؛ کاربر می تواند با چند کلیک خرید های متفاوتی انجام بدهد و کالای مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرد .در مقابل در خرید سنتی باید ساعت ها وقت گذاشت تا آنچه می خواهیم بدست آوریم. 

صرفه جویی در هزینه ؛ وقتی به صورت اینترنتی خرید می کنیم هزینه رفت و آمد عملا حذف می شود . همچنین معمولا اجناسی که به صورت اینترنتی عرضه می شوند با قیمت کمتری هستند و در بسیاری از مواقع با تخفیف فروخته می شوند . 

امکان مقایسه ؛ در فروشگاه های آنلاین می توانید محصولات مشابه را با یکدیگر مقایسه کنید در صورتی که در خرید سنتی امکان دارد برای مقایسه لازم باشد به چند فروشگاه و مغازه مراجعه نمایید . 

تنوع محصولات ؛ یکی از عواملی که باعث شده خرید اینترنتی نزد مردم محبوب باشد ، تنوع محصولات است . معمولا در فروشگاه های دیجیتالی از هر محصول چند نوع در ابعاد و رنگ های متفاوت وجود دارد و کاربر می تواند با قدرت انتخاب بیشتری خرید نماید .
یافتن راحت محصولات ؛ در بسیاری از مواقع برای ما پیش آمده که به دنبال کالایی خاص بوده ایم و در مغازه و فروشگاه های سطح شهر آن را نیافته ایم یا بعد از مدت زیادی جستن آن را پیدا کردیم در صورتی که می توان نام آن کالا را در گوگل مورد جست و جو قرار داد و تمامی فروشگاه های آنلاین عرضه کننده آن کالا را یافت.

حالا چرا بنک کالا ؟

شرکت فرا انتخاب یکتا (سهامی خاص) اقدام به ایجاد یک بستر امن و مناسب در جهت تهیه و توزیع کالاهای مورد نیاز اقشار مختلف مردم از طریق سایت بنک کالا نموده است. بنک کالا یک سامانه خرید کالا به صورت خرد می باشد که تمام سعی خویش را می نماید که مناسبترین کیفیت کالا به همراه مناسب ترین قیمت را به مشتریان ارائه نماید و امیدوارانه در این مسیر نسبت به ارائه خدمات به کلیه مردم این مرز و بوم قدم بر‌می دارد. 

ما در این فروشگاه تمام سعی خودمان را کرده ایم تا سهولت در خرید را برای شما فراهم کنیم . در فروشگاه اینترنتی بنک کالا انواع محصولات شوینده ، بهداشتی و غذایی در انواع برند ها موجود است. در بنک کالا شما می توانید یک محصول مشابه را در انواع برند ها با هم مقایسه کرده و بهینه ترین خرید را انجام دهید. 

شما خریداران عزیز می توانید با دانلود اپلیکیشن بنک کالا بهترین خرید خود را تجربه کنید . اپلیکیشن بنک کالا برای هر دو سیستم عامل Android و Ios قابل دانلود و نصب است.

فروشگاه اینترنتی بنک کالا این اطمینان را به شما می دهد که بهترین قیمت ها را در سایت ما پیدا خواهید کرد . 

0
دیدگاه‌های نوشته