بنک کالا
فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و بهداشتی بنک کالا
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تیکت ها

ارسال تیکت جدید

پیگیری تیکت
حتما پیش از ارسال تیکت، سوالات رایج را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود. از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید.
  • چگونه میتوانم درسایت بنک کالا ثبت نام کنم؟

    در وب سایت روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید. شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد نمایید. کد فعالسازی به شماره همراه یا ایمیل شما ارسال می شود، پس از وارد کردن کد تایید ثبت نام انجام می شود. اطلاعات شخصی خود را تکمیل نمایید.

  • چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

    با وارد کردن ایمیل یا شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید. در پیشخوان روی گزینه ویرایش اطلاعات شخصی" و یا از نوار سمت راست گزینه جزییات حساب کاربری کلیک کنید. میتوانید اطلاعات مد نظر خود را ویرایش کنید.

  • چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟

    روی گزینه " بازیابی رمز عبور" کلیک کنید.
    شماره موبایل و یا پست الکترونیک خود را وارد نمایید.
    کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره یا پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    سپس رمزعبورجدید خود را وارد نمایید.
    روش دیگر ورود با رمز یکبار مصرف می باشد.
    در این روش شما نیازی به تعیین رمزدائمی ندارید، زمان ورود به پروفایل تان، سیستم رمز یکبار مصرف به شماره موبایل شما ارسال خواهد کرد.
    ورود با رمز یکبار مصرف را انتخاب و روی گزینه ورود کلیک نمایید، کد تایید 4 رقمی به شماره موبایل شما پیامک می شود.

  • برای خرید از بنک کالا، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

    بله. قبل از خرید می بایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل ثبت نام کنید.

  • چطور سفارش خود را ثبت کنم ؟

    وارد حساب کاربری خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی " افزودن به سبد خرید" کلیک کنید. تعداد کالا را افزایش یا کاهش دهید .
    همچنین امکان حذف کالا از سبد وجود دارد .
    آدرس تحویل سفارش خود را انتخاب نمایید.
    امکان تغییر یا ویرایش ادرس در این مرحله وجود دارد .
    در آخرین مرحله میتوانید شیوه پرداخت سفارش خود را انتخاب کنید.
    چنانچه کد تخفیف دارید در قسمت مشخص شده ثبت نمایید .
    در حال حاضر 2 شیوه پرداخت در سایت قابل انتخاب است

  • چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

    هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
    برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به

  • سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

    ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

حداکثر اندازه: 2 مگابایت
فرمت‌های مجاز: jpeg, png, pdf