بنک کالا
فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و بهداشتی بنک کالا
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

مجوز ها و افتخارات

برای دیدن مجوز روی تصویر کلیک نمایید.

مرکز توسعه تجارت الکترونیک

معرفی مرکز توسعه تجارت الکترونیک

مرکز توسعه تجارت الکترونیک از زیر مجموعه های وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد که بر براساس فصل اول از باب سوم قانون تجارت الکترونيکي، در حال حاضر مأموریت‌های اصلی مرکز در کنار سیاستگذاری کلان در حوزه تجارت الکترونیکی به ساماندهی پنج سامانه ملی ذیل تمرکز دارد:

1) سامانه صدور گواهی الکترونیکی ریشه

2) سامانه صدور گواهی الکترونیکی میانی عام

3) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

4) سامانه‌های یکپارچه سازی و نظارت بر فرآیند تجارت

5) سامانه نماد اعتماد الکترونیکی

 بیشتر…

نماد اعتماد الکترونیکی

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند. 

شرکت فرا انتخاب یکتا از تاریخ 1399/07/14 مفتخر گردید برای فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و شوینده بهداشتی بنک کالا این مجوز را به صورت رسمی دریافت نماید. 

برای مشاهده مجوز میتوانید اینجا  کلیک فرمایید.

برای دیدن مجوز روی تصویر کلیک نمایید.

مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد،به دنبال آن است که فضای فعالیتهای فرهنگی دیجیتال در کشور را با ایجاد زیر ساختهای حقوقی، نظارتی و اجرایی سامان بخشد. تلاشهایی همچون شناسنامه دار کردن نرم افزارهای رایانه ای، صدور مجوز برای موُسسات و  فعالیتهای فرهنگی دیجیتال و… از جمله تلاشهایی است که در راستای این راهبرد صورت گرفته است. بیشتر…

شرکت فرا انتخاب یکتا  از تاریخ 1399/08/28 مفتخر گردید برای فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و شوینده بهداشتی  بنک کالا این مجوز را به صورت رسمی دریافت نماید.

برای دیدن مجوز روی تصویر کلیک نمایید.

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

موضوع و اهداف اتحاديه به شرح زير است:
انجام وظايف مقرر در قانون و مقررات نظام صنفي، حمايت و حفظ حقوق صنفي اعضا، ايجاد و تحکيم اصول همکاري بين افراد صنفي، تلاش براي بهبود محيط کسب و کار، تعامل با دستگاه هاي دولتي، نهادهاي عمومي غير دولتي و بخش خصوصي در راستاي وظايف و اختيارات خود، همچنين تلاش در راستاي ارتقا کيفي خدمات رساني اعضا به مردم و اطلاع رساني مناسب رسيدگي به شکايات دريافتي از اهداف این اتحادیه طبق اساسنامه میباشد. بیشتر…

شرکت فرا انتخاب یکتا از تاریخ 1399/08/28 مفتخر گردید برای فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و شوینده بهداشتی بنک کالا این مجوز را به صورت رسمی دریافت نماید.

برای دیدن مجوز روی تصویر کلیک نمایید.

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

امروزه این سازمان تلاش دارد در جایگاه تنظیم گر مناسبات بخش خصوصی و دولت در حوزه فناوری اطلاعات ضمن دفاع از حیثیت و حقوق حرفه ای آحاد صنف، مشارکت در تصمیم سازی برای این حوزه و اشاعه آن به سطوح اجرایی، بازخورد لازم از محیط اجرا را جهت تصحیح مسیر به سطوح سیاست گذار و برنامه ریز منتقل نماید. بیشتر…

شرکت فرا انتخاب یکتا از تاریخ 1399/04/07 و با شماره نظام صنفی: 12014157 مفتخر به اخذ این مجوز گردیده است.