محصولات مرتبط

حبوبات آش برتر 420 گرمی

ضمانت بازگشت کالاتضمین بازگشت محصول
پرداخت از طریق کیف پولپرداخت از طریق کیف پول
تضمین بهترین قیمتتضمین بهترین قیمت
ضمانت اصل بودنتضمین اصالت محصول
ارسال به تمام نقاط تهرانارسال به تمام نقاط تهران

توضیحات

حبوبات آش برتر 420 گرمی، کمک به تهیه یک آش خوش مزه.

خرید حبوبات آش برتر 420 گرمی

حبوبات منبعی عالی از کربوهیدرات ، پروتئین، فیبر، ویتامین های گروه B و برخی مواد معدنی و از این جهت مصرف آن برای حفظ سلامتی انسان ضروریه، اثرات مفیدی بر برخی از بیماری های مهم انسان مانند، دیابت نوع 2، بیماری های گوارشی و برخی سرطان ها داره.

برای تهیه این محصول یا محصولات دیگه از برندهای معتبر، کافیه شما وارد فروشگاه اینترنتی بنک کالا بشین، سفارشتون رو ثبت کنین و درب منزل تحویل بگیرین. به همین سادگی!!!

ویژگی ها

حبوبات سرشار از پروتئین یک فنجان دارای 15 گرم پروتئین! حبوبات با برنج و سایر غلات کامل همراه بشه،  منبع کامل پروتئین از طریق گیاه خواری را فراهم می کنه. رژیم غذایی مبتنی بر گیاه خواری می تونه با کمک به کاهش فشار خون، کاهش کلسترول و کاهش وزن، به کاهش خطر بیماری های قلبی و سکته مغزی کمک کنه.

حبوبات خطر دیابت را کاهش میده این یک ماده غذایی عالی هم برای افرادی که از ابتلا به دیابت می ترسند و هم برای کسانی که از قبل با آن دست و پنجه نرم می کنن. تحقیقات نشان داده که مصرف منظم حبوبات می تونه از دیابت جلوگیری کنه.

قیمت

برای خرید هر محصولی نه تنها کیفیت مهمه بلکه قیمت هم یه فاکتور بسیار مهم شناخته میشه. فروشگاه بنک کالا هم به این مسئله توجه ویژه ای داره و برای رضایت خاطر مصرف کنندگان سعی داره حداقل قیمت رو برای محصولات خودش در نظر بگیره. پس شما از طریق این فروشگاه اینترنتی مواد غذایی، به سادگی می تونین به محصولات با کیفیت و متنوع همراه با قیمت خوب دسترسی داشته باشین.

 

توضیحات تکمیلی

شماره پروانه بهداشت

۱۳/۱۲۷۲۵

نوع بسته بندی

قوطی

حجم/وزن

420 گرم

1 دیدگاه برای حبوبات آش برتر 420 گرمی

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حبوبات آش برتر 420 گرمی”
شناسه محصول: 102102712