چای صبحانه کله مورچه ای گلستان 100 گرمی

(1 بررسی مشتری)
ویژگی‌های محصول
  • نوع بسته بندی: بسته ای, مقوایی
  • حجم/وزن: 100 گرمی
  • مناسب: صبحانه

ناموجود

ضمانت بازگشت کالاتضمین بازگشت محصول
پرداخت از طریق کیف پولپرداخت از طریق کیف پول
تضمین بهترین قیمتتضمین بهترین قیمت
ضمانت اصل بودنتضمین اصالت محصول
ارسال به تمام نقاط تهرانارسال به تمام نقاط تهران

توضیحات

چای صبحانه گلستان 100 گرمی ،یه دم کرده عالی برای لاغری و چربی سوزی فوری

طعم چای صبحانه بسیار قوی و بارزه و نسبت به چای سبز، هوشیاری بیشتری را هنگام صبح داره. بسته به تولید کنندگان، چای صبحانه طعمی شیرین، تلخ و یا شبیه مالت داره. یه چای انگلیسی خوب و با کیفیت، با شیر و شکر هماهنگی خوبی دارد و طعم یک چای سنتی رو داره.

خرید چای صبحانه گلستان 100 گرمی

  • آماده کردن چای خوش‌رنگ در مدت‌زمان کوتاه، به نظر می‌رسه ناممکن باشه. وقتی زمان کافی برای آماده کردن نوشیدنی برای جلسه ندارین و یا مهمان‌ها سررسیده‌اند و تمایلی هم ندارین از چای کیسه‌ای استفاده کنین، بهترین راه‌حل چای کله مورچه است.
  • چای کله مورچه‌ای نوعی چای خوش‌طعم و پررنگ است که در مدت‌زمان کوتاهی دم می‌کشد و برای جلسه‌ها و مهمانی‌ها بسیار مناسبه و می تونه استرس و نگرانی شما برای جلسه‌ها، برطرف کنه.
  • «گلستان» برای دسترسی مصرف‌کنندگان به آن نوع نوشیدنی، آن را در بسته‌های 100 گرمی تولید کرده است که در 3 تا 4 دقیقه دم می‌کشه که برای آماده کردن صبحانه نیز بسیار کاربردی هو می‌تواند به افرادی که در ابتدای صبح به دلیل کمبود وقت صبحانه میل نمی‌کنند، کمک کنه.

برای تهیه این محصول کافیه شما وارد فروشگاه اینترنتی بنک کالا بشین، سفارشتون رو ثبت کنین و درب منزل تحویل بگیرین. به همین سادگی!!

قیمت

فروشگاه بنک کالا برای رضایت خاطر مصرف کنندگان سعی داره حداقل قیمت رو برای محصولات خودش در نظر بگیره. شما هم ازین طریق، به سادگی می تونین به محصولات با کیفیت و متنوع با قیمت خوب دسترسی داشته باشین.

توضیحات تکمیلی

نوع بسته بندی

بسته ای, مقوایی

حجم/وزن

100 گرمی

مناسب

صبحانه

1 دیدگاه برای چای صبحانه کله مورچه ای گلستان 100 گرمی

  1. 4

    زهرا درانی

    یک محصول با کیفیت

دیدگاه خود را بنویسید
شناسه محصول: 102309901