بنک کالا
فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و بهداشتی بنک کالا
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

اهمیت حضور فروشگاه ها

اهمیت حضور فروشگاه ها

داشتن یک فروشگاه lمیتواند فرصتی باشد تا به مشتریان اجازه دهند ملموس بودن محصولات و خدمات را تجربه کنند و همچنین با داشتن همکاران فروشگاه برای تعامل مستقیم با مشتریان برای کمک و ارتقای فروش، از عامل لمس انسانی استفاده کنند. البته این سبکی از  فروشگاه های سنتی می باشد ولی به مرور زمان با توجه به پیشرفت تکنولوژ ی رفته رفته فروشگاه ها به سمت مجازی سوق داده شده اند. مهمترین نکاتی که باید در این نوع فروشگاه ها برای جلب بیشتر مشتریان یا بهتر گفت کاربران در نظر بگیرند این است که: امنيت سايت، پشتيباني از مشتريان در سايت، سهولت دسترسي و استفاده از وب سايت، كالاهاي ارائه شده در سايت، روش پرداخت وجوه در سايت، مضمون اطلاعات سايت، نوآوري ايجاد شده در سايت، اعتماد به فروشگاه.

 

مزایا فروشگاه های بزرگ 

به طور کلی مزایای برتر یک فروشگاه بزرگ عبارتند از: 

(1) صرفه جویی در خرید عمده 

(2) ارائه محصولات متنوع

 (3) راحتی در انتخاب

 (4) صرفه جویی در تبلیغات

 (5) موقعیت مرکزی

 (6) ارائه خدمات به مشتریان 

(7) استخدام متخصصان 

 (8) هزینه های فروش کمتر.

دلایل اصلی برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی

برای ساخت فروشگاه اینترنتی تان با توجه به رشد سریع بازار آنلاین، اینجا دلایل روشن و واضح را بیان می کنیم که عبارتند از 

  • محدود نبودن ساعت کاری
  • سهولت خرید
  • سرعت انجام خرید
  • کمک موتورهای جستجو

 

نتیجه 

در واقع ۴۷% خریدها در جهان به صورت دیجیتال انجام می شود. این آمار برحسب جنسیت، خانم ها و آقایان را بررسی کرده، که طبق پیش بینی ۷۲ درصد خریداران آنلاین یک فروشگاه، خانم ها و ۶۸ درصد، آقایان هستند. در واقع هردو گروه علاقه مند به خرید آنلاین هستند، ولی نوع خرید آن ها متفاوت است. طبق آمارها در خرید آنلاین، آقایان به خرید کامپیوتر و لوازم دیجیتال و خانم ها به خرید لباس و لوازم آرایش بیشتر تمایل دارند.

درست است که مشتریان خرید آنلاین را مطمئناًدوست دارند، اما آنها به دلایل مختلف عاشق فروشگاه های فیزیکی نیز هستند.فروشگاه با وجود تنوعی از محصولات و قیمت های متفاوت تقسیم بندی می شوند و امروزه با توجه به سبک زندگی افراد خرید آنلاین رو به گسترش نیز می باشد.

روز فروشگاه در بنک کالا
0
دیدگاه‌های نوشته