بنک کالا
فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و بهداشتی بنک کالا
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

روز جهانی مردان مصادف است با روز سیبیل

روز مرد

روز جهانی مرد در سراسر جهان در 19 نوامبر برگزار می شود تا ارزش مثبتی را که مردان برای جهان به ارمغان می آورند به رسمیت بشناسند.

روز جهانی مرد (International Men’s Day) یک رویداد بین‌المللی سالانه است که مصادف با ۱۹ نوامبر می‌باشد. این روز، در ۷ فوریهٔ سال ۱۹۹۲، توسط توماس استر پایه‌گذاری شد. پروژهٔ منتسب به این روز، در روز یکشنبه ۸ فوریهٔ ۱۹۹۱ میلادی به تصویب رسیده بود.

هدف از روز جهانی مرد تجلیل از الگوهای مثبت مردانه و افزایش آگاهی در مورد مسائل مردان است. دکتر تیلوکسینگ گفت: “مراسم روز جهانی مرد بخشی از یک انقلاب جهانی عشق است.” روز جهانی مرد به طور سالانه توسط افراد مختلف از هر طبقه‌ای برگزار می‌شود که از تلاش‌های مداوم برای بهبود زندگی، التیام قلب‌های زخمی، جستجوی راه‌حل برای مشکلات اجتماعی، ترمیم ذهن‌های آشفته، اصلاح طردشدگان اجتماعی و ارتقای افراد ناکارآمد حمایت می‌کنند. موضوع روز جهانی مرد ۲۰۱۹ این است: «تفاوت کردن برای مردان و پسران». در روز جهانی مردها چند هدف اصلی دنبال می شود که هر ساله در کشورهای برگزار کننده آن تلاش می کنند تا با برگزاری کنفرانس ها، سمینارها، فعالیت های کلاسی در مدارس، برنامه های رادیو و تلویزیون و… توجه مردم را به سلامت جسمی و روانی مردان، دیدگاه نادرست نسبت به جنس مرد، تاثیر مثبت و مشارکت آنها در خانه و خانواده، افزایش و بهبود روابط مردان با همسر و فرزندان و نقش مثبتی که هر مردی عادی می تواند به نوبه خود در جامعه داشته باشد، جلب کنند.

روز جهانی مرد

روز جهانی مرد مردان را تشویق می کند که الگوی خود باشند. در جامعه پسرها به الگوهای مردانه مثبت نیاز دارند. این بهترین مسیر برای ایجاد یک جامعه عادلانه و امن است که به همه امکان شکوفایی می دهد. در این راستا، بنک کالا برای مردان سرزمین ارزش قائل شده است و محصولات بهداشتی و مراقبتی از جمله شامپو و دئودورانت قرار داده است

0
دیدگاه‌های نوشته