بنک کالا
فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و بهداشتی بنک کالا
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

روز پرستار، 19 آذر

BPNAKKALA

سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار نام گذاری شده است و از مقام پرستاران قدردانی می شود؛ زیرا که این بانوی بزرگوار پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین (ع) و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت (ع) را برعهده داشت.

در ادامه باید گفت که این روز به همه پرستاران به دلیل خدمات و کمک به جامعه اختصاص داده شده است. پرستاران به همان اندازه مهم هستند که پزشکان از بیماران مراقبت می کنند و به بهبودی آنها کمک می کنند.

هر شغلی در جامعه ما شایسته احترام و پذیرش یکسان است. در حرفه های بشردوستانه، پرستاری به بیشترین فداکاری، شفقت و صبر نیاز دارد. پرستاران یکی از پیشگامان هستند زیرا این خدمات مداوم آنهاست که تا سر حد مرگ می جنگد و جان افراد بی شماری را نجات می دهد. بنابراین امروز روزی است که باید کار او را گرامی بداریم و از او به خاطر کار باشکوهش تشکر کنیم.

ما برخی از  پیام هاو  تصاویر را برای روز پرستار جمع آوری کرده ایم، امیدواریم آنها را دوست داشته باشید، بنابراین لطفاً آنها برای روز پرستار با خانواده، دوستان و عزیزان خود به اشتراک بگذارید، همچنین وضعیت رسانه های اجتماعی خود را با Happy به اشتراک بگذارید. نقش مهم پرستاران در مراقبت های بهداشتی گرمی دارید.

پیام تبریک

 

  • اگرچه سهم شما شایسته تجلیل است، به ما اجازه دهید در این مناسبت خاص از خدمات شما قدردانی کنیم.
  • پرستاران در سراسر ایران، می‌خواهم به شما بگویم که همه شما مورد قدردانی و احترام هستید. ” روز پرستار مبارک”
  • دست هایی که مراقبت را به عمل تبدیل می کنند، لمس هایی که شفقت را به راحتی تبدیل می کنند، لبخندهایی که عشق را به شفا تبدیل می کنند. روز پرستار مبارک.
  • واژه زیبای “پرستار” یعنی پ: پیمان خون بستن برای مهر و ایثار ر: رفتن به سوی خدمت خلق س: سربلند و ساده زیست و سخت‌کوش ت: تکمیل کننده کار طبیبان ا: الگوی او مظهر تقوا، زینب کبری «س» ر: راضی و خوشنود از رحمت خدا روز پرستار مبارک
 

پرستاران مبارزان خط مقدم در برابر کرونا 

روز جهانی پرستار را در زیر سایه همه گیری کووید-19 جشن می گیریم. از آنجایی که پرستاران از جمله قهرمانانی هستند که در خط مقدم همه گیری مبارزه می کنند، بیمارستان ها، موسسات و بیماران قصد دارند این روز را برای قدردانی فرشته های زمینی جشن بگیرند.

بحران کرونا، ارزش کادر درمان به خصوص پرستاران را به طور واضح به همگان نشان داد؛ بنابراین در حدامکان باید حداقل ملزومات بهداشتی و ایمنی از جمله  الکل، ژل ضدعفونی کننده و ماسک را به راحتی  در اختیار این قهرمانان قرار داد.

nurse
0
دیدگاه‌های نوشته