بنک کالا
فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و بهداشتی بنک کالا
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

همه ی شما میتوانید روزتان را با بهترین کیک شکلاتی آغاز کنید

همه ی شما میتوانید روزتان را با یک کیک شکلاتی آغاز کنید
بهترین شیرینی یک تولد، کیک شکلاتی با پر کردن توت فرنگی های خوشمزه است و می دانید که روز خوبی خواهد بود. با اولین لقمه عاشق این کیک شکلاتی خوشمزه می شوید

تاریخچه روز جهانی کیک شکلاتی

کیک شکلاتی بیش از 150 سال است که با ما بوده است و اولین بار در سال 1764 وارد صحنه شد. در واقع زمانی که مشخص شد از آسیاب کردن دانه های کاکائو بین سنگ های سنگین پودر کاکائو تولید می شود که سپس می‌تواند به شکلات تبدیل شود. در ادامه باید گفت که 60 سال گذشت تا کنراد ون هوتن روشی را کشف کرد که به وسیله آن می‌توانست به طور مکانیکی چربی را از مایع کاکائویی که کره کاکائو تولید می‌کرد، استخراج کند. به طور خلاصه از او بابت این کشف خوراکی خوشمزه تشکر کنیم.
از این زمان به بعد، انواع کیک ها و تکنیک های مختلف  در حال گسترش هستند، بنابراین ده ها نوع کیک در مسیر کیک شکلاتی “سنتی” اصلی وجود دارد. از کیک جنگل سیاه با گیلاس هایش گرفته تا کیک شکلاتی آلمانی با فراستینگ که سرشار از گردو و نارگیل است. انواع جدیدی از کیک ها همیشه در حال اختراع هستند ولی کیک  شکلاتی هنوز هم پادشاه تمام کیک ها است.
کیک شکلاتی به طور گسترده در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم به بخشی از فرهنگ تبدیل شد که منجر به برگزاری روز ملی کیک شکلاتی شد. این روز خاص به عنوان فرصتی برای دوستداران شکلات و کیک طراحی شد تا به این اختراع شانسی ادای احترام کنند.

حس خوب یعنی کیک شکلاتی

تقویم روز ملی و جهانی  می گوید کیک و شکلات خود را میل کنید. ما فقط نمی دانیم چه کسی تعطیلاتی را برای جشن گرفتن این غذای خوشمزه ایجاد کرده است!
و بیشتر اوقات، ما مناسبت های خاص خود مانند سالگرد، تولد و عروسی را با کیک جشن می گیریم. چرا ازکیک شکلاتی در 27 ژانویه که مصادف با 7 بهمن هر سال لذت نمی بریم؟
برای روز جهانی کیک شکلاتی با خردن و خریدن کیک شکلاتی این روز را جشن بگیریم.
0
دیدگاه‌های نوشته