بنک کالا
فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و بهداشتی بنک کالا
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

روز جهانی هنرمند یک تغییر عظیم

روز جهانی هنرمند یک تغییر عظیم

روز جهانی هنرمند؛ یک تغییر عظیم برای روح است؛

هنر از دیرباز بخش مهمی از تجربیات بشری بوده است؛ در واقع تجربیاتشان را در هیچ کتابی نوشته نشده، بلکه در نقاشی ها ، مجسمه ها و موسیقی ثبت می شوند که به ترسیم تصویری از جهان از دست رفته گذشته کمک می کند. در واقع در بسیاری از هنرهای بصری همچون نقاشی سبکی از لباسی که در دوره ای با لباس های پوشیده شده در نقاشی های گذشته ترسیم شده است، چه بدعت مختصری در برخی از مذهبی ترین آثار جهان ، هنر می تواند جنبه پنهان یا گمشده  را تا به امروز نشان دهد.

روز جهانی هنرمند چه چیزی را نشان میدهد؟

هنر به عنوان یک بیان خلاقانه انسان چیزهای بی شماری را در بر می گیرد.

کریس مک کلور ، هنرمند نقاش کانادایی کسی بود که روز ۲۵ ماه اکتبر را به نام روز هنرمند پیشنهاد داد.  با نامگذاری این روز به هنر و هنرمند در جهان ارزش بیشتری قائل شدند . با نامگذاری روز هنر توسط کریس مک کلورد این روز را بیشتر به عنوان نقاش ها می شناسند زیرا که پابلو پیکاسو نقاش و مجسمه ساز معروف اسپانیایی در ۲۵ اکتبر به دنیا آمده است .

در این روز متعلق به تمامی هنرمندان چه  نقاش ، مجسمه ساز ، عکاس، معمار ، موسیقی و … است. به این روز جشن ما احترام خود را برای شور و خلاقیت نسبت به تمامی هنرمندان نشان می دهیم.

 

 

چگونه روز جهانی هنرمند را جشن بگیریم?

بهترین راه برای جشن گرفتن روز جهانی هنرمند این است که از هنرمندان محلی خود حمایت کنید، اکثر جوامع یک جامعه هنری محلی دارند که شخصیت منحصر به فرد جامعه ای که در آن زندگی می کنند و شخصیت آن هنرمند را در بر می گیرد. اگر به دنبال چیزی برای زیباتر کردن اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود بوده اید، به بیرون بروید و قطعه ای منحصر به فرد پیدا کنید که زندگی و شخصیت را به خانه شما بیاورد.

شاید به یک نقاشی یا مجسمه توجه کرده باشید، یا احساس کرده اید که باغ شما می تواند با یک بادگیر منحصر به فردی تزئین شود. در هر صورت، روز جهانی هنرمند زمانی است که بیرون بیایید و کمی زیبایی را به خانه خود بیاورید. اگر فرد خلاقی هستید، روز جهانی هنرمند می تواند بهانه ای باشد تا در نهایت به مهارت خود بازگردید و چیزی شخصی را از طریق تجلی هنر وارد زندگی خود کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته